środa, 16 stycznia 2013

Go girls,Go Go Go!!!

Apel do wszystkich czytelniczek bloga,,Babeczki-Szopa-Pracza''-bądźcie jak wiewiórki(pisząc wiewiórki mam na myśli pozytywnie zakręcone i miłe cheerleaders) i jedzcie so cute babeczki :D


Chamstwo w państwie! Nie dałam przepisu, ale mam dobrą wymówkę: nie znam dokładnych proporcji ciasta. Jeśli ''łoś super ktoś'' taki jak ja będzie chciał zrobić sweet ciasteczka jak na zdjęciu to dam Wam  wskazówkę: ciasteczka są zrobione z ciasta biszkoptowego.


Moje ciasteczkowe królestwo *_* Rozmiar- mini-mini specjalnie dla ludzi dbających o linię:)


EAT ME! Ona krzyczy błagalnym głosem byś ją zjadł, więc bądź litościwy i spełnij jej ostatnią prośbę ;)
Na dziś to już koniec, ale wpierw muszę napisać zdanie podsumuwujące:P A brzmi ono tak:
,,Nie oceniajcie wiewiórek i innych zwierzątek po wyglądzie lub wstępnych obserwacjach tylko spróbujcie z nimi porozmawiać i je zrozumieć.''
THE END
by Miss Lisica^_^
  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz