sobota, 23 lutego 2013

American's  mini pancakes :D

Cześć,cześć! Dzisiaj nie będę rozczulać się nad sobą ani opowiadać historii życia.Widzę,że nasza oglądalność spadła, co nie jest pozytywnym znakiem.Nie wiem jak Was zachęcić do czytania,komentowania i przygotowywania naszych słodkich propozycji.Moim pomysłem jest konkurs dla Was od nas.Jeśli przygotowujecie coś/cokolwiek ze słodkości,napiszcie do nas,dołączcie zdjęcia,a my najlepsze wybierzemy i wstawimy na bloga.Jeśli podoba Wam się mój pomysł to macie 2 tygodnie czasu(mam nadzieję,że skorzystacie z zaproszenia i coś nam nadeślecie). :D
1.Składniki:
  • 1 szklanka mąki
  • 3 łyżki cukru
  • 2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • mały jogurt naturalny
  • 1 jajko
  • łyżka oleju/roztopionego masła+tłuszcz do smażenia
  • produkt dodatkowy-jagody.
2.Przygotowanie:
  • jajko,jogurt naturalny i olej/roztopione masło zmiksować
  • dodać suche składniki
  • dokładnie wymieszać
  • dodać jagód i ostrożnie wymieszać
  • Na rozgrzaną patelnię z tłuszczem nakładać wybranej wielkości porcje ciasta
  • smażyć na złocisty kolor z dwóch stron
  • gotowe zjeść z wybranym dodatkiem.
Przepis jest banalny,ale i takie potrafią być bardzo smaczne.Żeby Wasze naleśniki były bardziej urozmaicone możecie zrobić na nie ciekawą ,,kołderkę''.Ja jadłam moje ''American's pancakes'' po prostu z cukrem pudrem,a potem z rozpuszczonym miodem.Wy macie nieograniczone możliwości.Dam Wam kilka przykładów na ''kołderkę'' na naleśniki:bita śmietana,rozpuszczona czekolada,serek homogenizowany,dżem.itp.Kilka zdjęć,by tradycji stała się zadość ;*




Specjalnie dla Was kupiła sobie bandamkę ''flaga USA''.Cóż za poświęcenie...
Tak naprawdę to nie.Jak dla mnie są z tego same korzyści:wy oglądacie tematyczne zdjęcia,a je mam fajną bandamkę.Ja zadowolona,wy szczęśliwi ;)
by Miss Lisica^_^


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz